whatever you wrote.....

[Prev][Next][Index][Thread]

whatever you wrote.....

I've been wanting to do this for a long time:

"Jeg beklager sterkt men jeg forster ikke hva du har skrevet. Noen ord er
imidlertidig gjenkjennelig, f.eks win95 og DOS, men ellers me jeg si at jeg
ikke
forster hva som er skrevet.
Hvis budskapet var ment til e ne frem til store folkemasser tror jeg at du me
prxve et annet sprek.
Men det vil jo alltid vfre noen som ferster deg da....Lykke til videre med
denne
beskjeden, og jeg kjxper ikke noe over internet.)

Sorry all, but I just felt like writing this reply. I have not said anything
important, so don't bother to fetch a dictionary just to find out what I said.
(It's norwegian if you do fetch one.)
Oh and by the way, the letter e is supposed to be an A with a circle over, but
due to translations it might look like something else.

--
Jack the Klipper
http://home.sol.no/~tursin/

Follow-Ups: References: