[A83] Re: I need help with Ion programming now

[Prev][Next][Index][Thread]

Henk Poley wrote:

> Hey, there is a NEW Z80 machine:
> http://www.ozdev.com/main.htm
>
> Lets take a look who's first finnished with the c-lib, we or the porters of
> Hitech C ;)
> Nah...
>
>         Henk Poley

Henk,
even voor het goede begrip:

ik heb erg winig tijd of begrip van het geheel van de C-compiler om echt
intensief eraan bezig te zijn.
ik heb over 6-8 weken examen, dus ....

Als je een speciefiek stuk 83 code hebt dat naat 83+ code omgezet moet worden,
dan wil ik best kijken wat ik kan doen, maar dan moet je dat wel los naar me
toe sturen.

Ik vind het wel erg leuk om op de hoogte gehouden te worden over de
vorderingen, of over wat je er mee kan...

(Als iemand me eens precies uitlegt hoe alles in zijn werk gaat met de
compiler, durf ik het te zijner tijd [lees: na mijn examens] misschien ook wel
aan om een howto of man-page te schrijven...)

Groeten,
Peter Martijn

P.S.
De toon van dit bericht moet zijn:    :-)

Follow-Ups: References: