[A83] Re: Vragen en andere dingen die ik niet snap!

[Prev][Next][Index][Thread]

[A83] Re: Vragen en andere dingen die ik niet snap!

Ja bedankt, ik snap het nu allemaal.
Thanx, it's all clear to me now.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the
shoulders of GIANTS." - scientist Sir Isaac Newton, in a letter to his
colleague Robert Hooke, February 1676.