Re: ![vds] cable Ti/pc !

[Prev][Next][Index][Thread]

Re: ![vds] cable Ti/pc !

Some people :-)

igjen me jeg si at jeg ikke vet hva du har skrevet. Jeg tror vi har et problem
med e forste hverandre. Det gjxr ikke noe, for etter e ha sett alle mottagerene
tror jeg at dette er "spam".

Skal du selge en Ti/pc kabel se me jeg dessverre skuffe deg, jeg har allerede
en
hjemmelaget og jeg vil ikke kjxpe en. God sommer.

--
Jack the Klipper
http://home.sol.no/~tursin/