Re: A92: French news lists ?Memory extension

[Prev][Next][Index][Thread]

Re: A92: French news lists ?Memory extension

Hello,
there is a new french TI-92 mailing list. You can join it on this page :
http://mp.i-france.com .
Enter your email adress and press 'Join List'. You can now send messages to
france92@listbot.com .
See you soon.

Salut,
enfin une mailing list française dédiée à la TI-92 !!! Pour devenir membre,
il suffit de se rendre sur mon site,
http://mp.i-france.com et de rentrer son adresse email et de cliquer sur la
bouton 'Join List'. Vous pouvez maintenant envoyer des messages à
france92@listbot.com .
A bientôt !

MP <philhuck@club-internet.fr> <http://mp.i-france.com>