A83: Re: Dutch

[Prev][Next][Index][Thread]

A83: Re: Dutch

>>From: "Frank Schoep" <dsfs98@concepts.nl>:
Die tweede fase is gewoon een hoop onzin, maar die TI83 is wel een voordeel.
Er zijn leuke dingen mee te doen en vooral de mogelijkheid om er
vergelijkingen mee op te lossen is dik OK. Die nieuwe dingen zien er in
principe niet uit, maar niemand op mijn school kan er wat aan doen dat ze
zo'n 'vierkant' hebben gehad. Ik ben tevreden met mijn 1.07 rom versie met
uitermate fraai design.<<

Ik heb versie 1,08, en anderen in mijn klas zelfs 1,10001. Jij zit nu zeker
in de 6de van VWO en jullie waren zeker de allereersten die met de tweede
fase zijn begonnen (Schooljaar 1998-1999). Nou, met die handige mogelijkheid
om programma's te schrijven voor Wiskunde, ben ik het helemaal mee eens dat
ze voor de 2eF de TI-83 hebben gekozen. Ik maak er ook veel gebruik van!!